دانلود قرارداد تعمیر و نگهداری اعلان حریق و اطفا حریق
قرارداد تعمیر و نگهداری
✍️ این قرارداد لازم است در هنگام اخذ تاییدیه نهایی از سازمان آتش نشانی فی مابین مالک و مجری سیستم های اعلام و اطفاء حریق،تکمیل و تحویل گردد.
قرارداد فوق می بایست حداقل به مدت دو سال اعتبار داشته باشد.
فایل دانلود بصورت ورد (word) و قابل ویرایش میباشد.
لینک دانلود در انتهای صفحه
برای خرید محصولات اعلام حریق کلیک کنید
قرارداد پیشنهادی سرویس ونگهداری وتعمیرات سیستم اعلام و اطفاء حریق
ماده یک) طرفین قرارداد:
این قرارداد فی مابین جناب آقای ………………………. به شماره ملي ……………………….مالک / وکیل به شماره ………………….. به آدرس ………………………………………………….که از این پس کارفرما نامیده می شود و شرکت/ آقای …………………………………………… با کد ملی ……………………….. و ردیف وندور لیست شماره ……….. و به شماره ثبتی/ مجوز ………………….. به آدرس …………………………………………………………………………… و شماره تلفن دفتر ……………. و شماره تلفن همراه ………………………… که از این پس مجری /پیمانکار نامیده می شود به شرح ذیل منعقد میگردد.
تبصره: آقا / خانم……………………………… به عنوان مالک / مدیر ساختمان معرفی می گردند که موظف به هماهنگی جهت بازدید های ادواری و همچنین امضا گزارش بازدید های ارائه شده هستند.
ماده دو) موضوع قرارداد:
تعمیر و نگهداری هر سه ماه یکبار از سیستم اعلام و اطفاء حریق ……………………………………… به آدرس ………………………………………………………………………………. و کد نوسازی …………………………
ماده سه) مدت قرارداد:
این قرارداد پس از امضاء طرفین “در صورت پرداخت مبلغ پیشپرداخت قرارداد از سوی کارفرما در وجه پیمانکار” نافذ و لازم الاجراء بوده و به مدت “دو سال شمسی” از تاریخ عقد قرارداد، معتبر میباشد
ماده چهار) مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت
- مبلغ کل قرارداد بابت 24 ماه شمسی …………………. ریال است و به صورت نقدی هر 3ماه به شماره کارت …………………………..بانک …………….. به نام ………………………………. واریز و تسویه میگردد.
ماده پنج) تائیدات و تعهدات “پیمانکار”
پیمانکار” متعهد میگردد کلیه موارد مربوط به موضوع قرارداد را هر سه ماه یکبار بازدید و کارائی آنها را آزمایش و از سلامت عملکرد آنها اطمینان حاصل نماید.
تبصره: پیمانکار موظف است یک نسخه از چک لیست بازدید های ادواری و اقدامات انجام شده را هر سه ماه یکبار به سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران تحویل نماید.
الف: شرح خدمات نگهداری سیستم اعلام حریق
1-الف: تعمیر، راه اندازی و مشخص نمودن زون های کلیه واحدها(در صورت جابجایی پنل و یا دستکاری آن و همچنین تعمیر توسط مجری دیگر، این مرحله با اخذ هزینه مجدد قابل انجام خواهد بود. )
2-الف: بررسی سلامت کنترل پنل، تست رندوم دتکتور ها، برسی صحت عملکرد باتری ها ، تست رندوم شستی ها و اطمینان از صحت عملکرد آژیرهای اعلام حریق به صورت ماهیانه.( بازدید و تست قطعاتی که به صورت رندوم می باشند، تکراری نخواهد بود و ظرف مدت قرارداد کلیه قطعات تست خواهند شد. )
3-الف: بررسی تمامی اتصالات، کابل ها و سیستم های کنترل پنل و همچنین دتکتورهایی که در نواحی آلوده و یا اثر باد قرار دارند تمیزکاری شده و صحت عملکرد آنها به صورت هر سه ماه یکبار.
4-الف: بررسی ریموت اندیکاتورها ، تست حساسیت دتکتورها و سرویس کامل سیستم به صورت هر سه ماه یکبار.
5-الف: رفع ایرادات احتمالی اعلام شده توسط کارفرما طی 48 ساعت از اعلام اولیه که در صورت بروز مشکلات اعم از(عملکرد شستی – رنگ و آب خوردگی دتکتورها و تخریب بر اثر بلایای طبیعی و فیزیکی، عدم نگهداری صحیح و از این دست اتفاقات) هزینه ای خارج از رقم توافق شده در ماده 4 اخذ می گردد.
6-الف: کنترل روشنایی اضطراری مبنی بر صحت عملکرد
ب: شرح خدمات نگهداری سیستم اطفاء حریق
1-ب: بررسی شارژ کپسول ها(هزینه شارژ به عهده کارفرما است)
2-ب: بررسی سلامت الکتروپمپ و لوازم جانبی آن (هزینه ناشی از نوسانات برق یا یخ زدگی به عهده کارفرما می باشد)
3-ب: بررسی پر بودن مخزن آب و سلامت بدنه مخزن تأمین آب سیستم اطفاء حریق
4-ب: بررسی عایق مخازن ( مخازن داخل فضای محصور می باشند ) تامین آب سیستم اطفاء حریق و همچنین لوله ها ( یخ زدگی بر اثر برودت هوا خارج از تعهدات می باشد)
5-ب: تست قرقره های هوزریل.
6-ب: بررسی کوپلینگ و شیرهای سیامی و شیلنگ های برزنتی جهت آماده به کار بودن آن ها..
7-ب: کنترل اسپرینکلر
8-ب: راه اندازی سیستم اطفا حریق و تست صحت عملکرد
. ماده شش) تعهدات کارفرما
“کارفرما” متعهد میگردد یک نفر را به عنوان نمایندۀ تامالاختیار خود جهت همکاری و ایجاد هماهنگیهای لازم کتباً به “پیمانکار” معرفی نماید.
“کارفرما” متعهد میگردد اطلاعات لازم را جهت انجام خدمات به صورت مکتوب در اختیار “پیمانکار” قرار دهد.
“کارفرما” متعهد میگردد نسبت به پرداخت صورت وضعیتها، پیشفاکتورها و اجرت نصب “پیمانکار” حداکثر یک هفته پس از ارائه اقدام نماید.
“کارفرما” متعهد میگردد چنانچه به هر علتی سیستم دچار اشکال گردد، مراتب را کتباً حداکثر ظرف مدت دو روز کاری به “پیمانکار” اطلاع دهد در غیر این صورت مسئولیت حوادث بعدی متوجه “پیمانکار” نمیباشد.
“کارفرما” متعهد میگردد نسبت به درج امضاء و اثر انگشت در فرم بازدید پیمانکار اقدام نماید.
“ کارفرما” متعهد میگردد در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیر و تنظیم قطعات و تجهیزات و یا شارژ خاموش کنندههای آتش نشانی هزینۀ مربوطه را مطابق پیشفاکتور به “ پیمانکار” پرداخت نماید.
ماده هفت) حل اختلاف
کلیه اختلافات پیش آمده ناشی از نحوه اجرای مفاد این قرارداد بنا به درخواست طرفین قرارداد حاضر در کمیته حل اختلاف متشکل از نمایندگان طرفین قرارداد حاضر بررسی ؛ ضمناً در صورت عدم امکان تشکیل جلسه حل اختلاف و یا عدم حل اختلاف در جلسه تشکیل یافته، در صورت عدم توافق,طرفین حق خواهند داشت به مراجع قضایی ذیصلاح مراجعه نمایند.
ماده هشت) انفساخ قرارداد
در موارد ذیل قرارداد حاضر باعث انفساخ می گردد :
1- ورشکستگی “پیمانکار“.
2-تحقق قوۀ قهریه که ناشی از ارادۀ طرفین نبوده و عملاً قدرت اجرای تعهدات را سلب نماید.
3-در صورت عدم پرداخت صورت وضعیتها، پیشفاکتورها و اجرت نصب از سوی “کارفرما” در وجه “پیمانکار” حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان ارائه حق فسخ ایجاد می گردد.
در صورت عدم رفع نواقص و مشکلات پروژه حداکثر ظرف مدت دو هفته.
ماده نه) اقامتگاه
نشانی طرفین قرارداد همان است که در مادۀ یک قید گردیده و هرگونه ارسال مراسلات و مکاتبات به آدرس آن معتبر و ابلاغ قانونی میباشد. طرفین متعهد گردیدند که هر گونه تغییر در آدرس و نشانی خود را حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز به طرف دیگر اعلام نمایند.
نسخ قرارداد
این قرارداد در 9 ماده و 4 صفحه و دو نسخه تنظیم شده است که پس از امضاء هر دو نسخه آن معتبر و حکم واحد را دارند.
دانلود قرارداد تعمیر و نگهداری اعلان حریق و اطفا حریق